22/07/2024 | International Freight Forwarding Manager
SARMED is looking to recruit a dynamic candidate for the position of International Freight Forwarding Manager.
The role as an International Freight Forwarding Professional, will be to carry out a wide range of duties in the field of road, sea, and air international transport. The successful candidate will ensure the further development & smooth operation of International Forwarding department. The position reports to the Transport Operations Director and is based at Mandra, West Attica.
Main Responsibilities:
- Develop the clientele and enhance existing
- Monitor competition and identify market opportunities
- Supervise the implementation of operational policies and procedures
- Manage, train, lead and motivate members of his/her team to achieve the respective performance
- Coordinate, manage and monitor all required transport actions need to be done
- Compile financial offers and prepare monthly sales reports
- Conduct customer rating and profitability report
- Resolve problems related to freight’s delivery
- Provide support towards a distinctive service level for our clients
Professional Qualifications:
- Bachelor’s degree in Business Administration or Logistics. A postgraduate degree in a relevant field will be considered an asset
- At least five (5) years of proven relevant experience in Freight Forwarding Industry
- Advanced user of MS Office and ERP Systems
- Excellent written and oral communication skills both in Greek and English
Essential Attributes:
- Customer service orientation with the ability to interact effectively
- Strong negotiation & analyzing skills
- Achievement drive & be self-motivated
- Strong people management & leadership skills
- Ability to work under pressure & strict deadlines
- Multitasking & strong problem solving
Interested candidates should send their cv by email to [email protected] quoting the code (IFFM_0724)
17/07/2024 | Αποθηκάριος
Ο/Η κατάλληλος/η υποψήφιος/α θα αναφέρεται στον Εργοδηγό Αποθήκης ενώ κύρια αρμοδιότητα της θέσης θα είναι η αποτελεσματική διαχείριση φόρτωσης και εκφόρτωσης των εμπορευμάτων καθώς και της προετοιμασίας των παραγγελιών. Η θέση εργασίας αφορά στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στον Ασπρόπυργο Αττικής.
Απαραίτητα προσόντα :
- Πτυχίο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
- Εμπειρία τουλάχιστον ενός (1) έτους σε αντίστοιχη θέση
- Λειτουργία σε πλαίσιο κανόνων Υγιεινής & Ασφάλειας
- Δυνατότητα εργασίας σε κυλιόμενο πρόγραμμα βαρδιών
- Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις για τους άνδρες υποψηφίους
Ο/Η υποψήφιος/α θα πρέπει να διαθέτει:
- Αποτελεσματική επικοινωνία & ομαδικό πνεύμα εργασίας
- Προσανατολισμό στην ποιότητα & την απόδοση
Η εταιρεία προσφέρει :
- Επιπλέον μηνιαία αμοιβή βάσει απόδοσης
Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι/νες να αποστείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα στο [email protected] αναγράφοντας τον κωδικό της θέσης (ΑΠΑ_0724).
04/07/2024 | Ηλεκτρολόγος
Ο/Η κατάλληλος/η υποψήφιος/α θα αναφέρεται στον Infrastructure & Project Manager ενώ στις αρμοδιότητές του/της θα περιλαμβάνονται η περιοδική συντήρηση, ο έλεγχος της ορθής λειτουργίας των ηλεκτρομηχανολογικών συστημάτων των εγκαταστάσεων καθώς και η αποκατάσταση βλαβών μικρής κλίμακας.
Αρμοδιότητες :
- Τήρηση πλάνου συντήρησης ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού
- Επίλυση καθημερινών τεχνικών προβλημάτων σε κτιριακές εγκαταστάσεις και εξοπλισμό
- Επικοινωνία και συντονισμός συνεργείων
- Αποκατάσταση βλαβών μικρής κλίμακας
Απαραίτητα προσόντα :
- Πτυχίο Ηλεκτρολογίας Μέσης ή Ανώτερης Τεχνολογικής Εκπαίδευσης
- Άδεια Ασκήσεως Επαγγέλματος
- Εμπειρία τουλάχιστον τριών (3) ετών σε ηλεκτρολογικές εργασίες συντήρησης και αποκατάστασης βλαβών
- Ικανότητα ανάγνωσης και κατανόησης ηλεκτρολογικού σχεδίου καθώς και εγχειριδίων συντήρησης
- Λειτουργία σε πλαίσιο κανόνων Υγιεινής & Ασφάλειας
Ο/Η υποψήφιος/α θα πρέπει να διαθέτει:
- Αποτελεσματική επικοινωνία & ομαδικό πνεύμα εργασίας
- Προσανατολισμό στην ποιότητα & την απόδοση
Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι/νες να αποστείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα στο [email protected] αναγράφοντας τον κωδικό της θέσης (Η_0724).
04/07/2024 | Infrastructure Assistant
SARMED is looking for a dynamic Infrastructure Assistant. The successful candidate will be reporting to Infrastructure & Project Manager and will support maintenance of facilities and equipment within organization.
Main Responsibilities:
- Participation in conduction of infrastructure maintenance plan, targeting to achieve the most efficient operation of equipment and facilities
- Assignments to external maintenance teams, coordination of the teams
- Record and update electronic file of damages and actions that need to be planned
- Communication and effective collaboration with unit managers for the development and implementation of repairing process
- Support in procurement processes required and selection of suitable partners
- Receipt and control of invoices from the cooperating maintenance teams
Professional Qualifications:
- Bachelor’s degree in Engineering
- At least one (1) year of working experience in relevant position
- Advanced user of MS Office and familiarity with Design Software
- Fluent in English
Essential Attributes:
- Communication skills & team spirit
- Consistency & efficient time management
- Organizational skills
Interested candidates should send their cv by email to [email protected] quoting the code (INA_0724)
03/07/2024 | Χειριστής Ανυψωτικών Μηχανημάτων - Αιγάλεω
Ο/Η κατάλληλος/η υποψήφιος/α θα αναφέρεται στον Warehouse Manager και στις αρμοδιότητές του/της περιλαμβάνεται η αποτελεσματική διαχείριση των εμπορευμάτων εντός της αποθήκης με τη χρήση ανυψωτικού μηχανήματος.
Απαραίτητα προσόντα :
- Πτυχίο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
- Άδεια Χειριστή Μηχανημάτων Έργου και αντίστοιχη εμπειρία στο χειρισμό ανυψωτικού μηχανήματος σε περιβάλλον αποθήκης
- Λειτουργία σε πλαίσιο κανόνων Υγιεινής & Ασφάλειας
- Δυνατότητα εργασίας σε κυλιόμενο πρόγραμμα βαρδιών
Ο/Η υποψήφιος/α θα πρέπει να διαθέτει:
- Αποτελεσματική επικοινωνία & ομαδικό πνεύμα εργασίας
- Προσανατολισμό στην ποιότητα & την απόδοση
Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι/νες να αποστείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα στο [email protected] αναγράφοντας τον κωδικό της θέσης (ΧA_0724).
02/07/2024 | Αποθηκάριος - Αιγάλεω
Ο/Η κατάλληλος/η υποψήφιος/α θα αναφέρεται στον Warehouse Manager ενώ κύρια αρμοδιότητα της θέσης θα είναι η αποτελεσματική διαχείριση φόρτωσης και εκφόρτωσης των εμπορευμάτων καθώς και της προετοιμασίας των παραγγελιών.
Απαραίτητα προσόντα :
- Πτυχίο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
- Εμπειρία τουλάχιστον ενός (1) έτους σε αντίστοιχη θέση
- Λειτουργία σε πλαίσιο κανόνων Υγιεινής & Ασφάλειας
- Γνώσεις ηλεκτροκίνητου παλετοφόρου
- Δυνατότητα εργασίας σε κυλιόμενο πρόγραμμα βαρδιών
Ο/Η υποψήφιος/α θα πρέπει να διαθέτει:
- Αποτελεσματική Επικοινωνία & Ομαδικό πνεύμα εργασίας
- Προσανατολισμό στην ποιότητα και την απόδοση
Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι/νες να αποστείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα στο [email protected] αναγράφοντας τον κωδικό της θέσης (ΕΡΑ_0724).
02/07/2024 | Αποθηκάριος – Ψυχρού Φορτίου (κατάψυξη)
Ο/Η κατάλληλος/η υποψήφιος/α θα αναφέρεται στον Εργοδηγό Αποθήκης ενώ κύρια αρμοδιότητα της θέσης θα είναι η αποτελεσματική διαχείριση φόρτωσης και εκφόρτωσης των εμπορευμάτων καθώς και της προετοιμασίας των παραγγελιών. Η θέση αφορά στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στον Ασπρόπυργο Αττικής. |
Απαραίτητα προσόντα :
- Πτυχίο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
- Εμπειρία τουλάχιστον ενός (1) έτους σε αντίστοιχη θέση
- Λειτουργία σε πλαίσιο κανόνων Υγιεινής & Ασφάλειας
- Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις για τους άνδρες υποψηφίους
Ο/Η υποψήφιος/α θα πρέπει να διαθέτει:
- Αποτελεσματική επικοινωνία & ομαδικό πνεύμα εργασίας
- Προσανατολισμό στην ποιότητα & την απόδοση
Η εταιρεία προσφέρει :
- Επιπλέον μηνιαία αμοιβή βάσει απόδοσης
- Επιπλέον αμοιβή λόγω εργασίας σε ψυχρό φορτίο
Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι/νες να αποστείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα στο [email protected] αναγράφοντας τον κωδικό της θέσης (ΑΠΚ_0724).
02/07/2024 | Warehouse Manager
SARMED is looking to recruit an experienced and dynamic professional for the position of Warehouse Manager. The successful candidate, by performing a wide range of duties, will be responsible for the supervision and the effective operation of the warehouse. The position reports to Warehouse Unit Manager and is based at our headquarters at Mandra, West Attica.
Main Responsibilities:
- Oversee and coordinate the receiving, warehousing, and loading procedures
- Manage and evaluate the overall productivity and performance of the warehouse
- Prepare and administer reports on warehouse issues (eg warehouse budget, P&L)
- Supervise the implementation of operational policies and procedures and the compliance with the Health & Safety regulations
- Manage, train, lead and motivate warehouse staff to achieve the respective performance
- Collaborate with other departments and communicate with customers if needed
- Act as the main contact person for a wide range of issues for the warehouse
Professional Qualifications:
- University degree. A postgraduate degree in a relevant field will be considered an asset
- Solid experience as a manager, in the field of logistics for at least 8 years
- Proficient user of MS Office and WM Systems
- Excellent written and oral communication skills both in Greek and English
Essential Attributes:
- Strong people management & leadership skills
- Customer service orientation with the ability to interact effectively
- Ability to work within a team
- Achievement drive and be self-motivated
- Ability to work under pressure and strict deadlines
- Multitasking & strong problem solving
Interested for the position? Don’t hesitate to send us your CV quoting the code WM0724 at [email protected]
02/07/2024 | Εργοδηγός
Ο/Η κατάλληλος/η υποψήφιος/α θα αναφέρεται στον Assistant Warehouse Manager και θα έχει στην ευθύνη του/της την εποπτεία των εργασιών κατά τη διάρκεια της βάρδιας του/της με σκοπό την ομαλή και αποτελεσματική υλοποίηση των επιμέρους διαδικασιών της αποθήκης. Θα εποπτεύει και θα υλοποιεί διαδικασίες παραλαβής, διαχείρισης, αποστολής και διακίνησης εμπορευμάτων καθώς και επιστρεφόμενων προϊόντων ενώ παράλληλα θα καθοδηγεί και θα αναθέτει αρμοδιότητες στα μέλη της ομάδας ευθύνης του/της. Η θέση εργασίας αφορά στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στον Ασπρόπυργο και στη Μάνδρα Αττικής.
Απαραίτητα προσόντα :
- Πτυχίο μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (τίτλος Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν)
- Τουλάχιστον 3ετή εμπειρία σε αντίστοιχη θέση
- Γνώση πληροφοριακών συστημάτων logistics (ERP, WMS), MS Office και αγγλικής γλώσσας
- Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις για τους άνδρες υποψηφίους
Ο/Η υποψήφιος/α θα πρέπει να διαθέτει:
- Αποτελεσματική επικοινωνία & ομαδικό πνεύμα εργασίας
- Οργανωτικές ικανότητες & ικανότητες συντονισμού ομάδας και διαχείρισης χρόνου
- Προσανατολισμό στην ποιότητα & την απόδοση
Η εταιρεία προσφέρει :
- Επιπλέον μηνιαία αμοιβή βάσει απόδοσης
Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι/νες να αποστείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα στο [email protected] αναγράφοντας τον κωδικό της θέσης (Ε_0724).
01/07/2024 | Assistant Warehouse Manager
SARMED is looking to recruit a dynamic candidate for the position of Assistant Warehouse Manager. The successful candidate will be provided support to the Warehouse Manager in a wide range of duties and facilitate the warehouse day-to-day workflow. The position reports to Warehouse Manager and is based at Mandra and Aspropyrgos, West Attica.
Main Responsibilities:
- Supervise the warehouse staff on the field and delegate the scheduled tasks
- Coordinate the daily activities and provide support in overseeing of receiving, warehousing, and loading procedures
- Maintain documentation and keeping accurate records of warehouse activities
- Support employees training and ensure the implementation of Health & Safety procedures
- Assist in reporting preparation
- Prepare the work schedules and keep records regarding personnel presence & absenteeism
- Act as a contact person for the warehouse in case of Warehouse Manager absence
Professional Qualifications:
- University degree. A postgraduate degree in a relevant field will be considered an asset
- Previous experience as supervisor or a similar management position for at least 5 years
- Previous experience in F&B industry will be considered as a plus
- Advanced user of MS Office and WM Systems
- Excellent written and oral communication skills both in Greek and English
Essential Attributes:
- People management & leadership skills
- Ability to work within a team
- Achievement drive and be self-motivated
- Ability to work under pressure and strict deadlines
- Multitasking & strong problem solving
Interested for the position? Don’t hesitate to send us your CV quoting the code AWM 0724 at [email protected]
01/07/2024 | Χειριστής Ανυψωτικού Μηχανήματος
Ο/Η κατάλληλος/η υποψήφιος/α θα αναφέρεται στον Εργοδηγό Αποθήκης και στις αρμοδιότητές του/της περιλαμβάνεται η αποτελεσματική διαχείριση των εμπορευμάτων εντός της αποθήκης με τη χρήση ανυψωτικού μηχανήματος. Η θέση εργασίας αφορά στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στον Ασπρόπυργο και στη Μάνδρα Αττικής.
Απαραίτητα προσόντα :
- Πτυχίο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
- Άδεια Χειριστή Μηχανημάτων Έργου και αντίστοιχη εμπειρία στο χειρισμό ανυψωτικού μηχανήματος σε περιβάλλον αποθήκης
- Λειτουργία σε πλαίσιο κανόνων Υγιεινής & Ασφάλειας
- Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις για τους άνδρες υποψηφίους
Ο/Η υποψήφιος/α θα πρέπει να διαθέτει:
- Αποτελεσματική επικοινωνία & ομαδικό πνεύμα εργασίας
- Προσανατολισμό στην ποιότητα & την απόδοση
Η εταιρεία προσφέρει :
- Επιπλέον μηνιαία αμοιβή βάσει απόδοσης
Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι/νες να αναγράψουν τον κωδικό θέσης (Χ-0724)
01/07/2024 | Backoffice Administrator
Ο/Η κατάλληλος/η υποψήφιος/α θα αναφέρεται στον Assistant Warehouse Manager και θα έχει στην ευθύνη του/της την εξυπηρέτηση των παραγγελιών μέσω της προετοιμασίας & του ελέγχου των δεδομένων τα οποία καταχωρούνται στο WMS καθώς και την επικοινωνία με τους πελάτες με σκοπό την άρτια εξυπηρέτηση τους. Η θέση εργασίας αφορά στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στη Μάνδρα Αττικής.
Περιγραφή θέσης :
- Καταχώρηση δεδομένων για την προετοιμασία παραγγελιών
- Προετοιμασία και σύνταξη αναφορών προς ενημέρωση της διοίκησης του τμήματος αλλά και των πελατών
- Προγραμματισμός υλοποίησης παραγγελιών και έκδοση δελτίων αποστολής
- Καταχώρηση όλων των δεδομένων των παραδόσεων στο πληροφοριακό σύστημα της αποθήκης
- Επικοινωνία με τους πελάτες
Απαραίτητα προσόντα :
- Πτυχίο Μεταδευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
- Γνώση πληροφοριακών συστημάτων logistics (ERP, WMS) και MS Office
- Εμπειρία στο αντικείμενο της θέσης για τουλάχιστον 1έτος
- Γνώση Αγγλικής Γλώσσας
Ο/Η υποψήφιος/α θα πρέπει να διαθέτει:
- Επικοινωνιακές δεξιότητες & ομαδικό πνεύμα συνεργασίας
- Ευσυνειδησία, συνέπεια & αποτελεσματική διαχείριση χρόνου
- Οργανωτικές ικανότητες
Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι/νες να αποστείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα στο [email protected] αναγράφοντας τον κωδικό της θέσης, BA_0724.