08/09/2023 | Transport Administrator
Ο/Η κατάλληλος/η υποψήφιος/α θα αναφέρεται στον Transport Manager και θα έχει στην ευθύνη του/της την ορθή και έγκαιρη εκτέλεση όλων των ενεργειών που απαιτούνται για την εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία του τμήματος δρομολόγησης.
Περιγραφή θέσης :
- Καταχώρηση των δεδομένων παραγγελίας στο πληροφοριακό σύστημα
- Διαχείριση του πλάνου δρομολόγησης και παρακολούθηση της εξέλιξης διανομής μέσω συστημάτων GPS
- Κοστολόγηση των δρομολογίων και επικοινωνία με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών σε περίπτωση οποιοδήποτε πρoβλήματος
- Προγραμματισμός των δρομολογίων και συντονισμός των οχημάτων των συνεργαζόμενων μεταφορικών
- Έκδοση των προβλεπόμενων συνοδευτικών παραστατικών που αφορούν τη διακίνηση των προϊόντων
Απαραίτητα προσόντα :
- Πτυχίο μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (τίτλος Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν)
- Εμπειρία στο αντικείμενο της θέσης για τουλάχιστον 3 έτη
- Πολύ καλή γνώση πληροφοριακών συστημάτων logistics (ERP, WMS) καθώς και MS Office
- Καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας
Ο/Η υποψήφιος/α θα πρέπει να διαθέτει:
- Επικοινωνιακές δεξιότητες &ομαδικό πνεύμα συνεργασίας
- Ευσυνειδησία, συνέπεια & αποτελεσματική διαχείριση χρόνου
- Οργανωτικές ικανότητες
Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι/νες να αποστείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα στο [email protected] αναγράφοντας τον κωδικό της θέσης (TA-0923).
05/09/2023 | HR Generalist
SARMED is looking to recruit a passionate and dynamic HR Generalist. The successful candidate, by performing a wide range of responsibilities will support the HR Division to meet its goals. The position reports to the HR Manager and is based at Mandra, West Attica.
Role Responsibilities
- Meet hiring needs and run the recruitment & selection process
- Support the annual performance review and employees’ development & training programs
- Administer and submit the relevant documentation to Public Authorities (using ERGANI, EFKA, Sepenet, etc.)
- Act as a point of contact for employees’ queries on HR-related topics
- Maintain and ensure the accuracy of employees’ records (physical & digital files) along with the issuance of HR related documentation (certifications, sickness leave, etc.)
- Assist in the development and implementation of HR policies
- Analyse data and provide a wide range of reporting in HR related functions
- Implement the Benefits & Compensation programs
- Assist in the monthly payroll process by collecting and recording data
- Participate in CSR actions implementation and in various projects of the HR Division
Required Competences & Skills
- Bachelor Degree in Business Administration, Social Sciences or related field
- Postgraduate degree in Human Resources Management, will be considered as an asset
- At least five (5) years of solid working experience in Payroll administration and HR functions
- Deep understanding of Labor Law and employment regulation
- Proficient in MS Office & familiar with HRIS, knowledge of Pylon HRMS will be considered as an asset
- Fluent in English
- Communication skills & team spirit
- Consistency & efficient time management
- Organizational & multi-tasking
- Confidentiality & integrity
- Detail & result oriented
Interested for the position? Don’t hesitate to send us your CV quoting the code (HRG_0923) at [email protected]
05/09/2023 | Personal Assistant
SARMED is looking for an experienced and dynamic Personal Assistant. The successful candidate will cover a wide range of secretarial and administrative tasks to support its Top Management. The position reports to the CEO and is based at Aspropyrgos, West Attica.
Main Responsibilities
- Provide administrative support to the BoD and to the C-level executives
- Schedule and manage meetings and appointments
- Welcome visitors and clients, prepare meeting rooms and support meetings
- Answer phone calls and emails, take messages and draft correspondence
- Prepare presentations
- Plan travel, including flights, accommodation and ground transportation for the Top Management
- Take accurate and comprehensive notes at meetings, when required
Required Competences & Skills
- University Degree preferably in Business Administration
- At least five (5) years of solid working experience in a relevant position, supporting Top Management
- Excellent command of Greek & English
- Excellent knowledge of MS Office
- Discretion and trustworthiness
- Ability to be proactive and take initiative
- Oral and written communication skills
- Achievement drive and self-motivation
- Ability to work under pressure and strict deadlines
- Team spirit and creative thinking
Interested candidates should send their cv by email to [email protected] quoting the code (PA_0923)
05/09/2023 | Accounting Clerk
Ο/Η κατάλληλος/η υποψήφιος/α θα διαχειρίζεται την υλοποίηση των διαδικασιών τιμολόγησης και θα συμμετέχει σε υποστηρικτικές λειτουργίες της Οικονομικής Διεύθυνσης. Η θέση αναφέρεται στον Head Of Accounting και αφορά στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στον Ασπρόπυργο Αττικής. |
Κύριες Αρμοδιότητες Θέσης
- Προετοιμασία στοιχείων τιμολόγησης σε συμφωνία με τη Διεύθυνση Λειτουργίας και με βάση την εκάστοτε συμφωνία με τον/τους πελάτη/ες
- Κατάρτιση αναφορών τιμολόγησης και επικοινωνία αυτών στους πελάτες
- Διαχείριση της διαδικασίας τιμολόγησης, έγκαιρη έκδοση και αποστολή των απαραίτητων παραστατικών
- Επικοινωνία με πελάτες για τη συμφωνία υπολοίπων και για θέματα τιμολόγησης
- Διατήρηση φυσικού και ηλεκτρονικού αρχείου της Οικονομικής Διεύθυνσης
Απαραίτητα Προσόντα
- Πτυχίο Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης στη Λογιστική ή στη Διοίκηση Συστημάτων Εφοδιασμού
- Καλή γνώση πληροφοριακών συστημάτων SoftOne και MS Office
- Εμπειρία στο αντικείμενο της θέσης για τουλάχιστον 1 έτος
- Καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας
Επιθυμητά Προσόντα:
- Επικοινωνιακές δεξιότητες & ομαδικό πνεύμα συνεργασίας
- Ευσυνειδησία, συνέπεια & αποτελεσματική διαχείριση χρόνου
- Οργανωτικές ικανότητες
Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι/νες να αποστείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα στο [email protected] αναγράφοντας τον κωδικό της θέσης (AC-0923).
05/09/2023 | Warehouse Manager - Aigaleo
SARMED is looking to recruit an experienced and dynamic professional for the position of Warehouse Manager. The successful candidate, by performing a wide range of duties, will be responsible for the supervision and the effective operation of the warehouse. The position reports to Warehouse Unit Manager.
Main Responsibilities:
- Oversee and coordinate the receiving, warehousing, and loading procedures
- Manage and evaluate the overall productivity and performance of the warehouse
- Prepare and administer reports on warehouse issues (eg warehouse budget, P&L)
- Supervise the implementation of operational policies and procedures and the compliance with the Health & Safety regulations
- Manage, train, lead and motivate warehouse staff to achieve the respective performance
- Collaborate with other departments and communicate with customers if needed
- Act as the main contact person for a wide range of issues for the warehouse
Professional Qualifications:
- University degree. A postgraduate degree in a relevant field will be considered an asset
- Solid experience as a manager, in the field of logistics for at least 8 years
- Previous experience in F&B industry will be considered as a plus
- Proficient user of MS Office and WM Systems
- Excellent written and oral communication skills both in Greek and English
Essential Attributes:
- Strong people management & leadership skills
- Customer service orientation with the ability to interact effectively
- Ability to work within a team
- Achievement drive & be self-motivated
- Ability to work under pressure & strict deadlines
- Multitasking & strong problem solving
Interested for the position? Don’t hesitate to send us your CV quoting the code WMA0923 at [email protected]
04/09/2023 | IT Systems & Security Manager
SARMED is looking to recruit an experienced and dynamic professional for the position of IT Systems & Security Manager. The successful candidate will be responsible for the supervision of the smooth operation of company’s IT infrastructure, telecoms and internal network along with IT security systems and compliance. The position reports to IT Director and is based at Mandra, West Attica.
Main Tasks:
- Oversee, plan and implement IT infrastructure related projects
- Monitor and tune systems performance and storage usage
- Supervise and perform administrative tasks on backup systems and Disaster Recovery site (tape library, storages, O365 backup, Disaster Recovery)
- Oversee the Network infrastructure (routing, firewalling) and VOIP (telephone center)
- Coordinate the smooth operations of IT Security systems and equipment
- Manage the purchasing procedures and related budget
- Supervise and ensure the compliance based on the Legal Information Security, along with the support of procedures for ISO certifications e.g. ISO27001 and ISO22301
- Lead the IT Support team and provide an exceptional customer service to local users
Professional attributes:
- Bachelor’s degree in Computer Science / Information Technology or related field
- Postgraduate degree in a relevant field
- At least 5 years of previous related work experience
- Excellent written and oral communication skills both in Greek and English
Essentials attributes:
- Strong people management & leadership skills
- Customer service orientation with the ability to interact effectively
- Ability to work within a team
- Achievement drive and be self-motivated
- Ability to work under pressure and strict deadlines
- Multitasking & strong problem solver
Interested for the position? Don’t hesitate to send us your CV quoting the code (ITSSM_0923) at [email protected]
04/09/2023 | Αποθηκάριος
Ο/Η κατάλληλος/η υποψήφιος/α θα αναφέρεται στον Εργοδηγό Αποθήκης ενώ κύρια αρμοδιότητα της θέσης θα είναι η αποτελεσματική διαχείριση φόρτωσης και εκφόρτωσης των εμπορευμάτων καθώς και της προετοιμασίας των παραγγελιών.
Απαραίτητα προσόντα :
- Πτυχίο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
- Εμπειρία τουλάχιστον ενός (1) έτους σε αντίστοιχη θέση
- Λειτουργία σε πλαίσιο κανόνων Υγιεινής & Ασφάλειας
- Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις για τους άνδρες υποψηφίους
Ο/Η υποψήφιος/α θα πρέπει να διαθέτει:
- Αποτελεσματική επικοινωνία & ομαδικό πνεύμα εργασίας
- Προσανατολισμό στην ποιότητα & την απόδοση
Η εταιρεία προσφέρει :
- Επιπλέον μηνιαία αμοιβή βάσει απόδοσης
Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι/νες να αποστείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα στο [email protected] αναγράφοντας τον κωδικό της θέσης (ΑΠ-0923)
04/09/2023 | Αποθηκάριος – Ψυχρού Φορτίου (κατάψυξη)
Ο/Η κατάλληλος/η υποψήφιος/α θα αναφέρεται στον Εργοδηγό Αποθήκης ενώ κύρια αρμοδιότητα της θέσης θα είναι η αποτελεσματική διαχείριση φόρτωσης και εκφόρτωσης των εμπορευμάτων καθώς και της προετοιμασίας των παραγγελιών. Η θέση αφορά στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στον Ασπρόπυργο Αττικής. |
Απαραίτητα προσόντα :
- Πτυχίο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
- Εμπειρία τουλάχιστον ενός (1) έτους σε αντίστοιχη θέση
- Λειτουργία σε πλαίσιο κανόνων Υγιεινής & Ασφάλειας
- Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις για τους άνδρες υποψηφίους
Ο/Η υποψήφιος/α θα πρέπει να διαθέτει:
- Αποτελεσματική επικοινωνία & ομαδικό πνεύμα εργασίας
- Προσανατολισμό στην ποιότητα & την απόδοση
Η εταιρεία προσφέρει :
- Επιπλέον μηνιαία αμοιβή βάσει απόδοσης
- Επιπλέον αμοιβή λόγω εργασίας σε ψυχρό φορτίο
Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι/νες να αποστείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα στο [email protected] αναγράφοντας τον κωδικό της θέσης (ΑΠΚ_0923).
04/09/2023 | Χειριστής Ανυψωτικών Μηχανημάτων - Αιγάλεω
Ο/Η κατάλληλος/η υποψήφιος/α θα αναφέρεται στον Assistant Warehouse Manager και στις αρμοδιότητές του/της περιλαμβάνεται η αποτελεσματική διαχείριση των εμπορευμάτων εντός της αποθήκης με τη χρήση ανυψωτικού μηχανήματος.
Απαραίτητα προσόντα :
- Πτυχίο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
- Άδεια Χειριστή Μηχανημάτων Έργου και αντίστοιχη εμπειρία στο χειρισμό ανυψωτικού μηχανήματος σε περιβάλλον αποθήκης
- Λειτουργία σε πλαίσιο κανόνων Υγιεινής & Ασφάλειας
- Δυνατότητα εργασίας σε κυλιόμενο πρόγραμμα βαρδιών
Ο/Η υποψήφιος/α θα πρέπει να διαθέτει:
- Αποτελεσματική επικοινωνία & ομαδικό πνεύμα εργασίας
- Προσανατολισμό στην ποιότητα & την απόδοση
Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι/νες να αποστείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα στο [email protected] αναγράφοντας τον κωδικό της θέσης (ΧA_0923)
01/09/2023 | Αποθηκάριος - Αιγάλεω
Ο/Η κατάλληλος/η υποψήφιος/α θα αναφέρεται στον Assistant Warehouse Manager ενώ κύρια αρμοδιότητα της θέσης θα είναι η αποτελεσματική διαχείριση φόρτωσης και εκφόρτωσης των εμπορευμάτων καθώς και της προετοιμασίας των παραγγελιών.
Απαραίτητα προσόντα :
- Πτυχίο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
- Εμπειρία τουλάχιστον ενός (1) έτους σε αντίστοιχη θέση
- Λειτουργία σε πλαίσιο κανόνων Υγιεινής & Ασφάλειας
- Γνώσεις ηλεκτροκίνητου παλετοφόρου
- Δυνατότητα εργασίας σε κυλιόμενο πρόγραμμα βαρδιών
Ο/Η υποψήφιος/α θα πρέπει να διαθέτει:
- Αποτελεσματική Επικοινωνία & Ομαδικό πνεύμα εργασίας
- Προσανατολισμό στην ποιότητα και την απόδοση
Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι/νες να αποστείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα στο [email protected] αναγράφοντας τον κωδικό της θέσης (ΕΡΑ_0923)
01/09/2023 | Warehouse Manager
SARMED is looking to recruit an experienced and dynamic professional for the position of Warehouse Manager. The successful candidate, by performing a wide range of duties, will be responsible for the supervision and the effective operation of the warehouse. The position reports to Warehouse Unit Manager and is based at our headquarters at Mandra, West Attica.
Main Responsibilities:
- Oversee and coordinate the receiving, warehousing, and loading procedures
- Manage and evaluate the overall productivity and performance of the warehouse
- Prepare and administer reports on warehouse issues (eg warehouse budget, P&L)
- Supervise the implementation of operational policies and procedures and the compliance with the Health & Safety regulations
- Manage, train, lead and motivate warehouse staff to achieve the respective performance
- Collaborate with other departments and communicate with customers if needed
- Act as the main contact person for a wide range of issues for the warehouse
Professional Qualifications:
- University degree. A postgraduate degree in a relevant field will be considered an asset
- Solid experience as a manager, in the field of logistics for at least 8 years
- Proficient user of MS Office and WM Systems
- Excellent written and oral communication skills both in Greek and English
Essential Attributes:
- Strong people management & leadership skills
- Customer service orientation with the ability to interact effectively
- Ability to work within a team
- Achievement drive and be self-motivated
- Ability to work under pressure and strict deadlines
- Multitasking & strong problem solving
Interested for the position? Don’t hesitate to send us your CV quoting the code WM0923 at [email protected]
01/09/2023 | Εργοδηγός
Ο/Η κατάλληλος/η υποψήφιος/α θα αναφέρεται στον Assistant Warehouse Manager και θα έχει στην ευθύνη του/της την εποπτεία των εργασιών κατά τη διάρκεια της βάρδιας του/της με σκοπό την ομαλή και αποτελεσματική υλοποίηση των επιμέρους διαδικασιών της αποθήκης. Θα εποπτεύει και θα υλοποιεί διαδικασίες παραλαβής, διαχείρισης, αποστολής και διακίνησης εμπορευμάτων καθώς και επιστρεφόμενων προϊόντων ενώ παράλληλα θα καθοδηγεί και θα αναθέτει αρμοδιότητες στα μέλη της ομάδας ευθύνης του/της. Η θέση εργασίας αφορά στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στον Ασπρόπυργο και στη Μάνδρα Αττικής.
Απαραίτητα προσόντα :
- Πτυχίο μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (τίτλος Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν)
- Τουλάχιστον 3ετή εμπειρία σε αντίστοιχη θέση
- Γνώση πληροφοριακών συστημάτων logistics (ERP, WMS), MS Office και αγγλικής γλώσσας
- Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις για τους άνδρες υποψηφίους
Ο/Η υποψήφιος/α θα πρέπει να διαθέτει:
- Αποτελεσματική επικοινωνία & ομαδικό πνεύμα εργασίας
- Οργανωτικές ικανότητες & ικανότητες συντονισμού ομάδας και διαχείρισης χρόνου
- Προσανατολισμό στην ποιότητα & την απόδοση
Η εταιρεία προσφέρει :
- Επιπλέον μηνιαία αμοιβή βάσει απόδοσης
Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι/νες να αποστείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα στο [email protected] αναγράφοντας τον κωδικό της θέσης (Ε_0923).
01/09/2023 | Assistant Warehouse Manager
SARMED is looking to recruit a dynamic candidate for the position of Assistant Warehouse Manager. The successful candidate will be provided support to the Warehouse Manager in a wide range of duties and facilitate the warehouse day-to-day workflow. The position reports to Warehouse Manager and is based at Mandra and Aspropyrgos, West Attica.
Main Responsibilities:
- Supervise the warehouse staff on the field and delegate the scheduled tasks
- Coordinate the daily activities and provide support in overseeing of receiving, warehousing, and loading procedures
- Maintain documentation and keeping accurate records of warehouse activities
- Support employees training and ensure the implementation of Health & Safety procedures
- Assist in reporting preparation
- Prepare the work schedules and keep records regarding personnel presence & absenteeism
- Act as a contact person for the warehouse in case of Warehouse Manager absence
Professional Qualifications:
- University degree. A postgraduate degree in a relevant field will be considered an asset
- Previous experience as supervisor or a similar management position for at least 5 years
- Previous experience in F&B industry will be considered as a plus
- Advanced user of MS Office and WM Systems
- Excellent written and oral communication skills both in Greek and English
Essential Attributes:
- People management & leadership skills
- Ability to work within a team
- Achievement drive and be self-motivated
- Ability to work under pressure and strict deadlines
- Multitasking & strong problem solving
Interested for the position? Don’t hesitate to send us your CV quoting the code AWM 0923 at [email protected]
01/09/2023 | Χειριστής Ανυψωτικού Μηχανήματος
Ο/Η κατάλληλος/η υποψήφιος/α θα αναφέρεται στον Εργοδηγό Αποθήκης και στις αρμοδιότητές του/της περιλαμβάνεται η αποτελεσματική διαχείριση των εμπορευμάτων εντός της αποθήκης με τη χρήση ανυψωτικού μηχανήματος. Η θέση εργασίας αφορά στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στον Ασπρόπυργο και στη Μάνδρα Αττικής.
Απαραίτητα προσόντα :
- Πτυχίο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
- Άδεια Χειριστή Μηχανημάτων Έργου και αντίστοιχη εμπειρία στο χειρισμό ανυψωτικού μηχανήματος σε περιβάλλον αποθήκης
- Λειτουργία σε πλαίσιο κανόνων Υγιεινής & Ασφάλειας
- Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις για τους άνδρες υποψηφίους
Ο/Η υποψήφιος/α θα πρέπει να διαθέτει:
- Αποτελεσματική επικοινωνία & ομαδικό πνεύμα εργασίας
- Προσανατολισμό στην ποιότητα & την απόδοση
Η εταιρεία προσφέρει :
- Επιπλέον μηνιαία αμοιβή βάσει απόδοσης
Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι/νες να αναγράψουν τον κωδικό θέσης (Χ-0923)
01/09/2023 | Backoffice Administrator
Ο/Η κατάλληλος/η υποψήφιος/α θα αναφέρεται στον Assistant Warehouse Manager και θα έχει στην ευθύνη του/της την εξυπηρέτηση των παραγγελιών μέσω της προετοιμασίας & του ελέγχου των δεδομένων τα οποία καταχωρούνται στο WMS καθώς και την επικοινωνία με τους πελάτες με σκοπό την άρτια εξυπηρέτηση τους. Η θέση εργασίας αφορά στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στη Μάνδρα Αττικής.
Περιγραφή θέσης :
- Καταχώρηση δεδομένων για την προετοιμασία παραγγελιών
- Προετοιμασία και σύνταξη αναφορών προς ενημέρωση της διοίκησης του τμήματος αλλά και των πελατών
- Προγραμματισμός υλοποίησης παραγγελιών και έκδοση δελτίων αποστολής
- Καταχώρηση όλων των δεδομένων των παραδόσεων στο πληροφοριακό σύστημα της αποθήκης
- Επικοινωνία με τους πελάτες
Απαραίτητα προσόντα :
- Πτυχίο Μεταδευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
- Γνώση πληροφοριακών συστημάτων logistics (ERP, WMS) και MS Office
- Εμπειρία στο αντικείμενο της θέσης για τουλάχιστον 1έτος
- Γνώση Αγγλικής Γλώσσας
Ο/Η υποψήφιος/α θα πρέπει να διαθέτει:
- Επικοινωνιακές δεξιότητες & ομαδικό πνεύμα συνεργασίας
- Ευσυνειδησία, συνέπεια & αποτελεσματική διαχείριση χρόνου
- Οργανωτικές ικανότητες
Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι/νες να αποστείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα στο [email protected] αναγράφοντας τον κωδικό της θέσης, BA_0923.