03/03/2023 | Invoice Control Administrator
Ο/Η κατάλληλος/η υποψήφιος/α θα συμβάλει στις διαδικασίες ελέγχου χρεώσεων των μεταφορικών έργων. Η θέση εργασίας αφορά στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στη Μάνδρα Αττικής.
Αρμοδιότητες Ρόλου:
Απαραίτητα προσόντα:
Ο/Η υποψήφιος/α θα πρέπει να διαθέτει:
Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι/νες να αποστείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα στο hr@sarmed.gr αναγράφοντας τον κωδικό της θέσης (ICA -0323). |
02/03/2023 | HR Assistant
SARMED is looking to recruit a passionate and dynamic HR Assistant. The successful candidate will have a supportive role to the HR Department. The position is based at Mandra area, West Attica.
Main Responsibilities
- Maintain, update employees’ records (payroll, leaves, benefits, etc.) and support in reporting
- Contribute to the collection of payroll and HR data
- Data entry and submission of documents to Public Authorities
- Support the recruitment, development, evaluation and training processes
- Participate in various projects of the HR Division
Professional Requirements
- Bachelor Degree in a relevant field, i.e. Human Resources, Management Science, etc. A postgraduate degree in a relevant field will be considered an asset
- At least one (1) year of previous working experience in a relevant field
- Good knowledge of MS Office
- Familiarity with HR systems & Ergani IS
- Knowledge of Labour Law
- Fluency in English
Essential Attributes
- Communication skills and team spirit
- Consistency and efficient time management
- Confidentiality & integrity
Interesting for the position? Don’t hesitate to send us your CV quoting the code (HRA_0323) at hr@sarmed.gr
02/03/2023 | Αποθηκάριος
Ο/Η κατάλληλος/η υποψήφιος/α θα αναφέρεται στον Εργοδηγό Αποθήκης ενώ κύρια αρμοδιότητα της θέσης θα είναι η αποτελεσματική διαχείριση φόρτωσης και εκφόρτωσης των εμπορευμάτων καθώς και της προετοιμασίας των παραγγελιών.
Απαραίτητα προσόντα :
- Πτυχίο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
- Εμπειρία τουλάχιστον ενός (1) έτους σε αντίστοιχη θέση
- Λειτουργία σε πλαίσιο κανόνων Υγιεινής & Ασφάλειας
- Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις για τους άνδρες υποψηφίους
Ο/Η υποψήφιος/α θα πρέπει να διαθέτει:
- Αποτελεσματική επικοινωνία & ομαδικό πνεύμα εργασίας
- Προσανατολισμό στην ποιότητα & την απόδοση
Η εταιρεία προσφέρει :
- Επιπλέον μηνιαία αμοιβή βάσει απόδοσης
Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι/νες να αποστείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα στο hr@sarmed.gr αναγράφοντας τον κωδικό της θέσης (ΑΠ-0323).
01/03/2023 | Αποθηκάριος – Ψυχρού Φορτίου (κατάψυξη)
Ο/Η κατάλληλος/η υποψήφιος/α θα αναφέρεται στον Εργοδηγό Αποθήκης ενώ κύρια αρμοδιότητα της θέσης θα είναι η αποτελεσματική διαχείριση φόρτωσης και εκφόρτωσης των εμπορευμάτων καθώς και της προετοιμασίας των παραγγελιών. Η θέση αφορά στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στον Ασπρόπυργο Αττικής. |
Απαραίτητα προσόντα :
- Πτυχίο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
- Εμπειρία τουλάχιστον ενός (1) έτους σε αντίστοιχη θέση
- Λειτουργία σε πλαίσιο κανόνων Υγιεινής & Ασφάλειας
- Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις για τους άνδρες υποψηφίους
Ο/Η υποψήφιος/α θα πρέπει να διαθέτει:
- Αποτελεσματική επικοινωνία & ομαδικό πνεύμα εργασίας
- Προσανατολισμό στην ποιότητα & την απόδοση
Η εταιρεία προσφέρει :
- Επιπλέον μηνιαία αμοιβή βάσει απόδοσης
- Επιπλέον αμοιβή λόγω εργασίας σε ψυχρό φορτίο
Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι/νες να αποστείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα στο hr@sarmed.gr αναγράφοντας τον κωδικό της θέσης (ΑΠΚ_0323).
28/02/2023 | Χειριστής Ανυψωτικών Μηχανημάτων - Αιγάλεω
Ο/Η κατάλληλος/η υποψήφιος/α θα αναφέρεται στον Assistant Warehouse Manager και στις αρμοδιότητές του/της περιλαμβάνεται η αποτελεσματική διαχείριση των εμπορευμάτων εντός της αποθήκης με τη χρήση ανυψωτικού μηχανήματος.
Απαραίτητα προσόντα :
- Πτυχίο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
- Άδεια Χειριστή Μηχανημάτων Έργου και αντίστοιχη εμπειρία στο χειρισμό ανυψωτικού μηχανήματος σε περιβάλλον αποθήκης
- Λειτουργία σε πλαίσιο κανόνων Υγιεινής & Ασφάλειας
- Δυνατότητα εργασίας σε κυλιόμενο πρόγραμμα βαρδιών
Ο/Η υποψήφιος/α θα πρέπει να διαθέτει:
- Αποτελεσματική επικοινωνία & ομαδικό πνεύμα εργασίας
- Προσανατολισμό στην ποιότητα & την απόδοση
Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι/νες να αποστείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα στο hr@sarmed.gr αναγράφοντας τον κωδικό της θέσης (ΧA_0223)
27/02/2023 | Αποθηκάριος - Αιγάλεω
Ο/Η κατάλληλος/η υποψήφιος/α θα αναφέρεται στον Assistant Warehouse Manager ενώ κύρια αρμοδιότητα της θέσης θα είναι η αποτελεσματική διαχείριση φόρτωσης και εκφόρτωσης των εμπορευμάτων καθώς και της προετοιμασίας των παραγγελιών.
Απαραίτητα προσόντα :
- Πτυχίο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
- Εμπειρία τουλάχιστον ενός (1) έτους σε αντίστοιχη θέση
- Λειτουργία σε πλαίσιο κανόνων Υγιεινής & Ασφάλειας
- Γνώσεις ηλεκτροκίνητου παλετοφόρου
- Δυνατότητα εργασίας σε κυλιόμενο πρόγραμμα βαρδιών
Ο/Η υποψήφιος/α θα πρέπει να διαθέτει:
- Αποτελεσματική Επικοινωνία & Ομαδικό πνεύμα εργασίας
- Προσανατολισμό στην ποιότητα και την απόδοση
Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι/νες να αποστείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα στο hr@sarmed.gr αναγράφοντας τον κωδικό της θέσης (ΕΡΑ_0223)
24/02/2023 | Warehouse Manager
SARMED is looking to recruit an experienced and dynamic professional for the position of Warehouse Manager. The successful candidate, by performing a wide range of duties, will be responsible for the supervision and the effective operation of the warehouse. The position reports to Warehouse Unit Manager and is based at our headquarters at Mandra, West Attica.
Main Responsibilities:
- Oversee and coordinate the receiving, warehousing, and loading procedures
- Manage and evaluate the overall productivity and performance of the warehouse
- Prepare and administer reports on warehouse issues (eg warehouse budget, P&L)
- Supervise the implementation of operational policies and procedures and the compliance with the Health & Safety regulations
- Manage, train, lead and motivate warehouse staff to achieve the respective performance
- Collaborate with other departments and communicate with customers if needed
- Act as the main contact person for a wide range of issues for the warehouse
Professional Qualifications:
- University degree. A postgraduate degree in a relevant field will be considered an asset
- Solid experience as a manager, in the field of logistics for at least 8 years
- Proficient user of MS Office and WM Systems
- Excellent written and oral communication skills both in Greek and English
Essential Attributes:
- Strong people management & leadership skills
- Customer service orientation with the ability to interact effectively
- Ability to work within a team
- Achievement drive and be self-motivated
- Ability to work under pressure and strict deadlines
- Multitasking & strong problem solving
Interesting for the position? Don’t hesitate to send us your CV quoting the code WM0223 at hr@sarmed.gr
24/02/2023 | Εργοδηγός
Ο/Η κατάλληλος/η υποψήφιος/α θα αναφέρεται στον Assistant Warehouse Manager και θα έχει στην ευθύνη του/της την εποπτεία των εργασιών κατά τη διάρκεια της βάρδιας του/της με σκοπό την ομαλή και αποτελεσματική υλοποίηση των επιμέρους διαδικασιών της αποθήκης. Θα εποπτεύει και θα υλοποιεί διαδικασίες παραλαβής, διαχείρισης, αποστολής και διακίνησης εμπορευμάτων καθώς και επιστρεφόμενων προϊόντων ενώ παράλληλα θα καθοδηγεί και θα αναθέτει αρμοδιότητες στα μέλη της ομάδας ευθύνης του/της. Η θέση εργασίας αφορά στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στον Ασπρόπυργο και στη Μάνδρα Αττικής.
Απαραίτητα προσόντα :
- Πτυχίο μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (τίτλος Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν)
- Τουλάχιστον 3ετή εμπειρία σε αντίστοιχη θέση
- Γνώση πληροφοριακών συστημάτων logistics (ERP, WMS), MS Office και αγγλικής γλώσσας
- Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις για τους άνδρες υποψηφίους
Ο/Η υποψήφιος/α θα πρέπει να διαθέτει:
- Αποτελεσματική επικοινωνία & ομαδικό πνεύμα εργασίας
- Οργανωτικές ικανότητες & ικανότητες συντονισμού ομάδας και διαχείρισης χρόνου
- Προσανατολισμό στην ποιότητα & την απόδοση
Η εταιρεία προσφέρει :
- Επιπλέον μηνιαία αμοιβή βάσει απόδοσης
Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι/νες να αποστείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα στο hr@sarmed.gr αναγράφοντας τον κωδικό της θέσης (Ε_0223).
22/02/2023 | Assistant Warehouse Manager
SARMED is looking to recruit a dynamic candidate for the position of Assistant Warehouse Manager. The successful candidate will be provided support to the Warehouse Manager in a wide range of duties and facilitate the warehouse day-to-day workflow. The position reports to Warehouse Manager and is based at Mandra and Aspropyrgos, West Attica.
Main Responsibilities:
- Supervise the warehouse staff on the field and delegate the scheduled tasks
- Coordinate the daily activities and provide support in overseeing of receiving, warehousing, and loading procedures
- Maintain documentation and keeping accurate records of warehouse activities
- Support employees training and ensure the implementation of Health & Safety procedures
- Assist in reporting preparation
- Prepare the work schedules and keep records regarding personnel presence & absenteeism
- Act as a contact person for the warehouse in case of Warehouse Manager absence
Professional Qualifications:
- University degree. A postgraduate degree in a relevant field will be considered an asset
- Previous experience as supervisor or a similar management position for at least 5 years
- Previous experience in F&B industry will be considered as a plus
- Advanced user of MS Office and WM Systems
- Excellent written and oral communication skills both in Greek and English
Essential Attributes:
- People management & leadership skills
- Ability to work within a team
- Achievement drive and be self-motivated
- Ability to work under pressure and strict deadlines
- Multitasking & strong problem solving
Interesting for the position? Don’t hesitate to send us your CV quoting the code AWM 0223 at hr@sarmed.gr
20/02/2023 | HR Generalist
Looking forward to your next career step? Are you interested in undertaking a wide range of responsibilities and supporting the HR Division to meet its goals? Are you a committed, enthusiastic, and dynamic HR professional? If your answer is yes, don’t miss the opportunity to join our growing team as HR Generalist. The position reports to the HR Manager and is based at our headquarters at Mandra, West Attica.
Role Responsibilities
- Prepare the monthly payroll by collecting, analysing and recording data, in collaboration with the payroll provider
- Act as a point of contact for employees’ queries on HR-related topics
- Ensure compliance with employment laws and communicate with Public Authorities regarding labour issues
- Administer and submit the relevant documentation to Public Authorities (using ERGANI, EFKA, Sepenet, etc.)
- Maintain and ensure the accuracy of employees’ records (physical & digital files) along with the issuance of HR related documentation (certifications, sickness leave, etc.)
- Assist in the development and implementation of HR policies
- Support the annual performance review and employees’ development programs
- Analyse data and provide a wide range of reporting in HR related functions
- Participate in the recruitment & selection processes
- Implement the Benefits & Compensation programs
- Participate in CSR actions implementation and in various projects of the HR Division
Required Competences & Skills
- Bachelor Degree in Business Administration, Social Sciences or related field
- Postgraduate degree in Human Resources Management
- At least five (5) years of solid working experience in Payroll administration and HR functions
- Deep understanding of Labor Law and employment regulation
- Proficient in MS Office & familiar with HRIS
- Fluent in English
- Communication skills & team spirit
- Consistency & efficient time management
- Organizational & multi-tasking
- Confidentiality & integrity
- Detail & result oriented
Interesting for the position? Don’t hesitate to send us your CV quoting the code HRG0223 at hr@sarmed.gr
20/02/2023 | Χειριστής Ανυψωτικού Μηχανήματος
Ο/Η κατάλληλος/η υποψήφιος/α θα αναφέρεται στον Εργοδηγό Αποθήκης και στις αρμοδιότητές του/της περιλαμβάνεται η αποτελεσματική διαχείριση των εμπορευμάτων εντός της αποθήκης με τη χρήση ανυψωτικού μηχανήματος. Η θέση εργασίας αφορά στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στον Ασπρόπυργο και στη Μάνδρα Αττικής.
Απαραίτητα προσόντα :
- Πτυχίο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
- Άδεια Χειριστή Μηχανημάτων Έργου και αντίστοιχη εμπειρία στο χειρισμό ανυψωτικού μηχανήματος σε περιβάλλον αποθήκης
- Λειτουργία σε πλαίσιο κανόνων Υγιεινής & Ασφάλειας
- Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις για τους άνδρες υποψηφίους
Ο/Η υποψήφιος/α θα πρέπει να διαθέτει:
- Αποτελεσματική επικοινωνία & ομαδικό πνεύμα εργασίας
- Προσανατολισμό στην ποιότητα & την απόδοση
Η εταιρεία προσφέρει :
- Επιπλέον μηνιαία αμοιβή βάσει απόδοσης
Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι/νες να αναγράψουν τον κωδικό θέσης (Χ-0223)
19/02/2023 | Backoffice Administrator
Ο/Η κατάλληλος/η υποψήφιος/α θα αναφέρεται στον Assistant Warehouse Manager και θα έχει στην ευθύνη του/της την εξυπηρέτηση των παραγγελιών μέσω της προετοιμασίας & του ελέγχου των δεδομένων τα οποία καταχωρούνται στο WMS καθώς και την επικοινωνία με τους πελάτες με σκοπό την άρτια εξυπηρέτηση τους. Η θέση εργασίας αφορά στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στη Μάνδρα Αττικής.
Περιγραφή θέσης :
- Καταχώρηση δεδομένων για την προετοιμασία παραγγελιών
- Προετοιμασία και σύνταξη αναφορών προς ενημέρωση της διοίκησης του τμήματος αλλά και των πελατών
- Προγραμματισμός υλοποίησης παραγγελιών και έκδοση δελτίων αποστολής
- Καταχώρηση όλων των δεδομένων των παραδόσεων στο πληροφοριακό σύστημα της αποθήκης
- Επικοινωνία με τους πελάτες
Απαραίτητα προσόντα :
- Πτυχίο Μεταδευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
- Γνώση πληροφοριακών συστημάτων logistics (ERP, WMS) και MS Office
- Εμπειρία στο αντικείμενο της θέσης για τουλάχιστον 1έτος
- Γνώση Αγγλικής Γλώσσας
Ο/Η υποψήφιος/α θα πρέπει να διαθέτει:
- Επικοινωνιακές δεξιότητες & ομαδικό πνεύμα συνεργασίας
- Ευσυνειδησία, συνέπεια & αποτελεσματική διαχείριση χρόνου
- Οργανωτικές ικανότητες
Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι/νες να αποστείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα στο hr@sarmed.gr αναγράφοντας τον κωδικό της θέσης, BA_0223.