2024
Απρίλιος 2024 | Εξοικονόμηση ενέργειας – μείωση ανθρακικού αποτυπώματος
Εξοικονόμηση ενέργειας – μείωση ανθρακικού αποτυπώματος
Η SARMED συνεχίζει να αναβαθμίζει τις εγκαταστάσεις της με προδιαγραφές που εναρμονίζονται με τις σύγχρονες πρακτικές για την εξοικονόμηση ενέργειας και τη μείωση του ανθρακικού αποτυπώματος και με χαρά ανακοινώνει την ολοκλήρωση της κατασκευής, τοποθέτησης και σύνδεσης φωτοβολταϊκού σταθμού στο συγκρότημα αποθηκών της και στη Σίνδο Θεσσαλονίκης.
Πρόκειται για έναν φωτοβολταϊκό σταθμό ετήσιας παραγωγής περίπου 0,9 ΜWh και συνολικής ισχύος συστήματος 600 kW, ο οποίος θα λειτουργεί ως ανεξάρτητη μονάδα παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας διοχετεύοντας την παραγόμενη ενέργεια στην εσωτερική ηλεκτρική εγκατάσταση κι έτσι θα μειώνει σημαντικά τη ζήτηση από το Δημόσιο Δίκτυο Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας.
Ευχαριστούμε θερμά την CONSAR, ιδιοκτήτρια του συγκροτήματος αποθηκών, η οποία συνέβαλε χρηματοδοτικά στην υλοποίηση αυτής της επένδυσης.
Απρίλιος 2024 | Νέα συνεργασία με την εταιρεία ΕΥΒΟΪΚΗ ΖΥΜΗ
ΝΕΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
Η SARMED, με χαρά ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας της με την εταιρεία ΕΥΒΟΪΚΗ ΖΥΜΗ ΑΒΕΕ για το έργο μεταφοράς και πανελλαδικής διανομής των εμπορευμάτων της σε συνθήκες ψύξης, κατάψυξης, καθώς και περιβάλλοντος.
Η εταιρεία ΕΥΒΟΪΚΗ ΖΥΜΗ ΑΒΕΕ ξεκίνησε το 1984 στα Ψαχνά Ευβοίας με την επωνυμία «Ζυμαρικά Ψαχνών». Η εταιρεία επενδύει διαρκώς στον πιο σύγχρονο τεχνολογικό εξοπλισμό, στην άρτια εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού της και στην απόλυτη διατήρηση της σταθερής υψηλής ποιότητας και μοναδικής σπιτικής γεύσης των προϊόντων της. Η ΕΥΒΟΪΚΗ ΖΥΜΗ έχει επιλέξει να αναπτυχθεί με σταθερά βήματα, προσανατολισμένη στην ποιότητα, την παράδοση και την καινοτομία. Στόχος της είναι να δημιουργεί αξία για την κοινωνία, για την οικονομία, για τους εργαζόμενους και την επιχείρηση.
Μια ακόμη προσθήκη στο ευρύ πελατολόγιο της SARMED.
Απρίλιος 2024 | Supply chain outsourcing success story - Γρηγόρης
Δείτε στο παρακάτω βίντεο δηλώσεις του κ. Μάρκου Σιγάλα, Supply Chain Director της εταιρείας Γρηγόρης για την πολυετή συνεργασία με την εταιρεία μας για τα έργα αποθήκευσης και διανομής σε όλες τις θερμοκρασιακές συνθήκες, ένα πολύ ιδιαίτερο και επιτυχημένο έργο από τη SARMED.
Μάρτιος 2024 | Επιθεώρηση του Oλοκληρωμένου Συστήματος Διαχείρισης
Επιτυχής Επιθεώρηση του Oλοκληρωμένου Συστήματος Διαχείρισης της SARMED
Ολοκληρώθηκε με απόλυτη επιτυχία η διαδικασία της ετήσιας επιθεώρησης του Ολοκληρωμένου Συστήματος Διαχείρισης της SARMED ως προς συγκεκριμένα πρότυπα από τους διαπιστευμένους Φορείς Πιστοποίησης TÜV Austria Hellas και DQS. Πραγματοποιήθηκε έλεγχος των εγκαταστάσεων, των διαδικασιών και της λειτουργίας της εταιρείας σύμφωνα με τα πρότυπα / προδιαγραφές:
- ISO 9001:2015 για την Διαχείριση της Ποιότητας
- ISO 22000:2018 για την Ασφάλεια Τροφίμων
- ISO 45001:2018 για την Yγεία και Ασφάλεια στην Εργασία
- ΥΑ 1348/04 για την Ορθή Πρακτική Αποθήκευσης – Διανομής Ιατροτεχνολογικών Προϊόντων
- Κανονισμός (ΕΕ) 2018/848 για την διαχείριση Βιολογικών Προϊόντων
H επιβεβαίωση της αποτελεσματικής εφαρμογής του Ολοκληρωμένου Συστήματος Διαχείρισης και η συνεχής επέκτασή του αποτελεί μια ακόμη απόδειξη της δέσμευσής μας να λειτουργούμε παρέχοντας υψηλής ποιότητας υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες και τις προσδοκίες των συνεργατών μας.
Θερμά συγχαρητήρια σε όλα τα μέλη της ομάδας μας που συμβάλλουν καθημερινά στην παροχή υψηλού επιπέδου ποιότητας και προστιθέμενης αξίας υπηρεσίες μας.
Μάρτιος 2024 | Women in Logistics Hub Event
Μάρτιος 2024 | Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας
Μάρτιος 2024 | Κοπή Πρωτοχρονιάτικης πίτας
Μάρτιος 2024 | Παρουσίαση SARMED στο συνέδριο του ΣΕΒ με τίτλο «Ο αντίκτυπος της κρίσης στην Ερυθρά Θάλασσα»
Τη Δευτέρα, 26 Φεβρουαρίου 2024, ο κ. Δημήτρης Καραγιάννης, Chief Commercial & Operating Officer της SARMED, συμμετείχε στην ενημερωτική εκδήλωση που διοργάνωσε ο ΣΕΒ, με την υποστήριξη των Περιφερειακών Βιομηχανικών Συνδέσμων ΣΒΑΠ, ΣΒΘΣΕ, ΣΘΕΒ, ΣΕΒΠΕ&ΔΕ και ΣΒΣΕ για την κρίση στην Ερυθρά Θάλασσα και τις επιπτώσεις αυτής, τόσο στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα, όσο και το διεθνές εμπόριο.
Μεταξύ άλλων, ο κ. Καραγιάννης αναφέρθηκε στις αναμενόμενες μαζικές αφίξεις των εμπορευματοκιβωτίων, ως συνέπεια της διαταραχής στην Ερυθρά Θάλασσα, οι οποίες δυσχεραίνουν την παροχή υπηρεσιών των εταιρειών, ενώ παράλληλα οδηγούν σε αύξηση των επιπέδων δέσμευσης πόρων και κατ’ επέκταση κόστους για την εξυπηρέτηση των ροών αυτών. Σημαντική αναφορά έγινε, επίσης, στην έντονη μεταβλητότητα της αποθεματοποίησης και στο πόσο αυτή επηρεάζει τη λειτουργία των 3PL εταιρειών.
Τέλος, ο κ. Καραγιάννης τόνισε την ανάγκη καθώς και τον τρόπο προσέγγισης για την ανάπτυξη ενός προσαρμοστικού, ευέλικτου και ανθεκτικού μοντέλου λειτουργίας απέναντι σε μία νέα κανονικότητα γεμάτη προκλήσεις και κρίσεις που επηρεάζουν όλο και περισσότερο την εφοδιαστική αλυσίδα.
Φεβρουάριος 2024 | Εξοικονόμηση ενέργειας – μείωση ανθρακικού αποτυπώματος
Η SARMED, με γνώμονα τη βιώσιμη ανάπτυξή της, σχεδιάζει, αναπτύσσει και αναβαθμίζει τις εγκαταστάσεις της με προδιαγραφές που εναρμονίζονται με τις σύγχρονες πρακτικές για την εξοικονόμηση ενέργειας και τη μείωση του ανθρακικού αποτυπώματος. Στο πλαίσιο αυτό, ολοκλήρωσε την κατασκευή, τοποθέτηση και σύνδεση φωτοβολταϊκού σταθμού στο συγκρότημα αποθηκών της «Τρύπιο Λιθάρι» στη Μάνδρα Αττικής.
Ο φωτοβολταϊκός σταθμός, ετήσιας παραγωγής περίπου 1,4 ΜWh και συνολικής ισχύος συστήματος 900 kWp, θα λειτουργεί ως ανεξάρτητη μονάδα παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας και θα διοχετεύει την παραγόμενη ενέργεια στην εσωτερική ηλεκτρική εγκατάσταση, μειώνοντας έτσι την ζήτηση από το Δημόσιο Δίκτυο Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας.
Ευχαριστούμε θερμά τη BriQ Properties Α.Ε.Ε.Α.Π., ιδιοκτήτρια του συγκροτήματος αποθηκών, η οποία λειτουργώντας πάντα με συναίσθηση της περιβαλλοντικής της ευθύνης, συνέβαλε χρηματοδοτικά στην υλοποίηση της επένδυσης.
Φεβρουάριος 2024 | 13ο Innovation Ready εργαστήριο
Ιανουάριος 2024 | Supply chain outsourcing success story - Coca Cola 3E
Ιανουάριος 2024 | Υπηρεσίες αποθήκευσης & διανομής σε ελεγχόμενη θερμοκρασία
Ιανουάριος 2024 | Ημέρες Καριέρας Δ.Υ.Π.Α.
Ιανουάριος 2024 | Νέα συνεργασία με την εταιρεία ΑΛΦΑ ΦΡΙΓΚΟΡ
ΝΕΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
Η SARMED ανακοινώνει με χαρά τη νέα της συνεργασία με την εταιρεία ΑΛΦΑ ΦΡΙΓΚΟΡ ΕΠΕ για το έργο της αποθήκευσης σε συνθήκες κατάψυξης στις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις της SARMED στη Μάνδρα Αττικής.
Η εταιρεία δραστηριοποιείται από την ίδρυσή της το 1997 στον κλάδο χονδρικής εμπορίας κατεψυγμένων τροφίμων, με αντικείμενο την εισαγωγή από τους σημαντικότερους παραγωγούς διεθνώς, την αποθήκευση και διάθεση κατεψυγμένων κρεάτων, πουλερικών, ιχθύων και λαχανικών. Το γεωγραφικό και προϊοντικό εύρος των προμηθευτών της, η διασφάλιση των εισαγόμενων τροφίμων από τα αυστηρότερα ποιοτικά πρότυπα παραγωγής και η διαρκής διατήρηση ικανών αποθεμάτων για την ταχύτατη ικανοποίηση των αναγκών των πελατών της, έχουν καθιερώσει την ΑΛΦΑ ΦΡΙΓΚΟΡ ως έναν από τους πλέον σημαντικούς προμηθευτές της επαγγελματικής εφοδιαστικής αλυσίδας στο χώρο του τροφίμου.
Μία ακόμη προσθήκη στο ευρύ πελατολόγιο της SARMED.