Γιάννης Σαραντίτης, Πρόεδρος και CEO
Η ομάδα μας αποτελείται από έμπειρα στελέχη με μακρόχρονη εμπειρία, προσανατολισμό στα αποτελέσματα και στη δημιουργία προστιθέμενης αξίας.
Η επιτυχία μας οφείλεται στην ομάδα μας!
Ο Γιάννης είναι ο ιδρυτής της SARMED Logistics και μέτοχος και μέλος ΔΣ της SARMED Warehouses.
Κατείχε διάφορες διευθυντικές θέσεις και υπήρξε μέλος ΔΣ εταιρειών που δραστηριοποιούνται σε logistics.
Έχει συμβάλει στην επιτυχία επιχειρηματικών σχεδίων ως business angel, επενδυτής και διαχειριστής.
Κατέχει πτυχίο Νομικής από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και μεταπτυχιακό τίτλο MBA.
Ο Πέτρος είναι μέλος του ΔΣ.
Έχει εμπειρία σε αντίστοιχες θέσεις σε εταιρείες όπως η PQH, η PwC και άλλες εταιρείες του χρηματοοικονομικού χώρου.
Κατέχει πτυχίο στη Χρηματοοικονομική από το Αμερικάνικο Κολλέγιο Ελλάδος και μεταπτυχιακό τίτλο MSc in Corporate Finance από το ALBA Business School.
Έχει λάβει πιστοποίηση στα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα (IFRS Diploma) από το Ινστιτούτο AIA.
Πέτρος Τεγόπουλος, CFO & Deputy CEO
Ο Δημήτρης είναι μέλος του ΔΣ.
Έχει εμπειρία σε αντίστοιχες θέσεις σε εταιρείες όπως η DIA Spain και η Carrefour.
Ολοκλήρωσε σπουδές στα οικονομικά στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου Executive MBA από το University of Sheffield.
Δημήτρης Καραγιάννης, CCOO
Η Κάθη είναι σύμβουλος του ΔΣ της SARMED σε θέματα στρατηγικού σχεδιασμού, διοίκησης και ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού, βιώσιμης ανάπτυξης και εταιρικής επικοινωνίας.
Είναι Αντιπρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της εταιρείας συμβούλων ΒΡΜ Α.Ε. και Πρόεδρος του ΣΕΣΜΑ (Σύνδεσμος Ελληνικών Εταιρειών Συμβούλων Μάνατζμεντ Ελλάδος).
Κατέχει πτυχίο Επιχειρησιακής Έρευνας και Μάρκετινγκ και μεταπτυχιακό τίτλο Executive MBA από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Κάθη Χριστίδου, BoD Advisor
Ο Λεωνίδας ηγείται του νομικού τμήματος της SARMED. Είναι Δικηγόρος Πειραιά (Α.Μ. Δ.Σ.Π. 2851) και συνεργάζεται με τη δικηγορική εταιρεία «ΣΑΡΑΝΤΙΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑ ΔΙΚΗΓΟΡΩΝ».
Ολοκλήρωσε σπουδές στη Νομική Σχολή του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Λεωνίδας Παναγόπουλος, Legal Counsel
Ο Γιώργος είναι υπεύθυνος για τη διασφάλιση της αποδοτικής και αποτελεσματικής διαχείρισης των πόρων της Διεύθυνσης Λειτουργίας (Αποθηκών & Δρομολόγησης/Διανομής).
Πιο συγκεκριμένα το πεδίο των αρμοδιοτήτων του περιλαμβάνει την επίβλεψη, το συντονισμό και την εύρυθμη λειτουργία των αποθηκών για το σύνολο των έργων και σε εγκαταστάσεις τρίτων καθώς και το σχεδιασμό, την υλοποίηση και παρακολούθηση των διαδικασιών για τη σωστή διαχείριση της δρομολόγησης και διανομής των εμπορευμάτων.
Έχει σημαντική εμπειρία σε όλους τους τομείς της Εφοδιαστικής Αλυσίδας καθώς έχει διατελέσει Διευθυντής Αποθηκών, Αναπληρωτής Διευθυντής Logistics και Διευθυντής Διανομών στην εταιρεία SARMED.
Είναι μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Logistics (EEL), του Ινστιτούτου Logistics Management Ελλάδος (ILME), του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Διεθνούς Διαμεταφοράς & Logistics (ΣΥΝΔΔΕ&L) και της Ελληνικής Ένωσης Βιομηχανιών Ψύχους & Logistics.
Γιώργος Φαρδής, Operations Director
Η Φωτεινή είναι υπεύθυνη για την ανάπτυξη, βελτίωση και εδραίωση των εμπορικών σχέσεων της Εταιρείας.
Επιπλέον έχει στην ευθύνη της το σχεδιασμό, τον προγραμματισμό, το συντονισμό των δραστηριοτήτων για την αποτελεσματική λειτουργία της οργανωτικής μονάδας του e-commerce logistics της Εταιρείας.
Έχει σημαντική εμπειρία σε διαδικασίες της Εφοδιαστικής Αλυσίδας και του Ηλεκτρονικού Εμπορίου.
Είναι πτυχιούχος Marketing από το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής και παρακολουθεί Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα σπουδών στην Διοίκηση Εφοδιαστικής Αλυσίδας στο Ανοιχτό Πανεπιστήμιο.
Φωτεινή Σκαπινάκη, Commercial Director
Ο Αντώνης είναι υπεύθυνος για τα πληροφοριακά συστήματα, τις υποδομές, τα συστήματα ασφαλείας και τηλεπικοινωνιών.
Έχει σημαντική εμπειρία στον τομέα της πληροφορικής, καθώς έχει εργαστεί σε εταιρείες όπως η Singular Logic,η Intrasoft International, η ACS Courier και η Speedex Courier.
Ολοκλήρωσε σπουδές Ηλεκτρολόγου στο Τ.Ε.Ι Πειραιά και είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου Επιστήμης της Πληροφορικής από το Πανεπιστήμιο του Swansea.
Αντώνης Δανόπουλος, IT Director
Η Βασιλική είναι υπεύθυνη για την εφαρμογή, το συντονισμό και την επίβλεψη των λειτουργιών της Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού.
Έχει σημαντική εμπειρία στη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού σε εταιρείες όπως Νέα Οδός, Manpower, Υιοί Χ.Κατσέλη Α.Β.Ε.Ε.
Ολοκλήρωσε σπουδές Κοινωνιολογίας στο Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών & Πολιτικών Επιστημών και είναι κάτοχος μεταπτυχιακών τίτλων Executive MBA & Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Είναι μέλος του ΣΔΑΔΕ.
Βασιλική Ζουλομητάκη, HR Director
Ο Δημήτρης είναι υπεύθυνος για την ανάπτυξη και επιθεώρηση των εταιρικών πολιτικών και διαδικασιών με βάση τα πρότυπα-πιστοποιήσεις τα οποία εφαρμόζει η Εταιρεία.
Έχει εργασθεί ως σύμβουλος ανάπτυξης συστημάτων ποιότητας.
Είναι Χημικός Μηχανικός του Εθνικού Μετσοβίου Πολυτεχνείου (ΕΜΠ), κάτοχος MSc in Bioreactor Systems από το UMIST (UK) και ΜΒΑ από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Είναι κάτοχος διδακτορικού τίτλου (PhD) από το ΕΜΠ.
Έχει αποκτήσει πιστοποιητικό MicroMasters in Supply Chain Management από το Center for Transportation & Logistics του ΜΙΤ.
Δημήτρης Θεοδώρου,
Quality & Sustainability Director
Ο Kυριάκος είναι υπεύθυνος για τη λογιστική και φορολογική συμμόρφωση της Εταιρείας.
Έχει εμπειρία ως προϊστάμενος λογιστηρίου σε βιομηχανικές εταιρείες όπως η ΝΕΟΧΗΜΙΚΗ ΑΒΕΕ και η ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΛΙΠΑΣΜΑΤΑ & ΧΗΜΙΚΑ ΑΒΕΕ, καθώς και ως φορολογικός σύμβουλος/ελεγκτής σε ελεγκτικούς οργανισμούς, όπως η ERNST & YOUNG ΕΛΛΑΔΑΣ.
Ολοκλήρωσε σπουδές στη Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Λογιστικής στο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά.
Έχει άδεια Λογιστή Φοροτεχνικού Α΄ Τάξης από το Οικονομικό Επιμελητήριο Ελλάδος.
Κυριάκος Σουκαράς, Finance Director
Ο Αλέξης είναι υπεύθυνος για την ένταξη νέων έργων, για την εκπαίδευση των εργαζομένων στις διαδικασίες και στα συστήματα υποστήριξης των αποθηκών, καθώς και για την αποτελεσματική λειτουργία του αξιοποιούμενου εξοπλισμού στις αποθήκες της Εταιρείας.
Έχει σημαντική εμπειρία στη διαχείριση αποθηκών και σε διαδικασίες εφοδιαστικής αλυσίδας μέσα από την επαγγελματική του ανέλιξη στη SARMED και τις θέσεις ευθύνης τις οποίες έχει αναλάβει.
Επιπλέον, έχει λάβει την επαγγελματική πιστοποίηση στελέχους Logistics, ELA EJLog από το ILME.
Αλέξης Καραγεώργης,
Warehouse Operations Associate
Ο Μανώλης είναι υπεύθυνος για την επίβλεψη και το συντονισμό των εργασιών, την εύρυθμη λειτουργία και την εφαρμογή διαδικασιών για το σύνολο των Αποθηκών στη Βόρεια & Κεντρική Ελλάδα.
Έχει σημαντική εμπειρία στη διαχείριση αποθηκών και σε διαδικασίες εφοδιαστικής αλυσίδας, σε εταιρείες όπως η DIA.
Έχει εκπαιδευθεί στη διαχείριση και λειτουργία των αποθηκών και στη διαχείριση ομάδων.
Μανώλης Σκουτέλης, Warehouse Unit Manager
Ο Στέλιος είναι υπεύθυνος για την επίβλεψη και το συντονισμό των εργασιών, την εύρυθμη λειτουργία και την εφαρμογή διαδικασιών για το σύνολο των Αποθηκών στο συγκρότημα Ασπροπύργου.
Έχει σημαντική εμπειρία στη διαχείριση αποθηκών και σε διαδικασίες εφοδιαστικής αλυσίδας μέσα από την επαγγελματική του ανέλιξη στη SARMED και τις θέσεις ευθύνης τις οποίες έχει αναλάβει.
Έχει ολοκληρώσει σπουδές Διοίκησης Τεχνολογίας & Εφαρμοσμένης Πληροφορικής από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.
Στέλιος Κουγιάς, Warehouse Unit Manager
Ο Γιάννης είναι υπεύθυνος για την επίβλεψη, το συντονισμό των εργασιών, την εύρυθμη λειτουργία και την εφαρμογή διαδικασιών στα έργα External και Value Added Services τα οποία αναλαμβάνει η εταιρεία στις εγκαταστάσεις της ή σε εγκαταστάσεις πελατών της.
Έχει σημαντική σχετική εμπειρία.
Έχει ολοκληρώσει σπουδές Μηχανολόγου Μηχανικού και είναι κάτοχος αντίστοιχου μεταπτυχιακού τίτλου, από το University of Leeds.
Γιάννης Πανόπουλος, Unit Manager External & Value Added Services
Ο Γιώργος είναι υπεύθυνος για το σχεδιασμό και την επίβλεψη των εργασιών κατασκευής, συντήρησης των υποδομών και του εξοπλισμού της Εταιρείας.
Έχει σχετική εμπειρία στις εταιρείες Intrum Reo, Interstar και Alter Ego.
Έχει ολοκληρώσει σπουδές Ανακαίνισης και Αποκατάστασης Κτιρίων στο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πάτρας.
Γιώργος Σταμέλος, Infrastructure & Project Manager
Ο Μιχάλης είναι υπεύθυνος για τον σχεδιασμό, τον συντονισμό και την παρακολούθηση της ασφάλειας των εγκαταστάσεων της εταιρείας.
Έχει σημαντική εμπειρία σε διαδικασίες και συστήματα ασφάλειας καθώς και στην εκπαίδευση προσωπικού φύλαξης.
Πλέον της επαγγελματικής του εμπειρίας, έχει πλήθος Πιστοποιήσεων Επαγγελματικής κατάρτισης στον τομέα του.
Μιχάλης Τσιάμης, Security Officer